selinkubrasener Kızlar 6 hafta olup kese görünüp bebek görünmemesi normal mi ve sizin 6 haftada keseniz kaç mm di
nilsumm selinkubrasener Geç döllenmeden olabilir benim 5 haftalıkken kesem 12.3 mm di 6 haftalıkken tam bilmiyorum
gunes1992 selinkubrasener canım takvime göre 6 haftaydım ama doktorum gec döllenme olabilir dedi 4 haftalıksın dedi kese gördük ama bebek göremedik gecen hafta gittim en son bu hafta cuma gideceğim inşallah görürürm. 7,66 mm gibi bir şeydi benimde
Bebito-ve-annesi selinkubrasener 4 hafta idi 4 mm idi kese baya kucuktü bebekler iki hafta içinde göründü Beta hCG baya yüksekti
nilsumm selinkubrasener Sanırım yeni oluşmaya başlıyor keseniz bebekte oluşur 7 8 haftada sonra kalp atışını duyarsınız bende 6 haftalıkken kalp atışını ve bebeğimi gördüm keseyide 5 haftada gördüm ama 6 haftalık ultrason kağıdı mı bulamadım 5 haftayı buldum 12.3 mm di kesem
selinkubrasener gunes1992 bugün doktora gittim kese büyümüş geçen salı gittiğimde 1 mm di bu gittiğimde 15 mm olmuş ama bebek gözükmedi halen 10 gün sonra gel canlı görürüz dedi
selinkubrasener gunes1992 bu benim ikinci gebeliğim ilk gebeliğimde yoğun akıntım vardı birde sol kasığıma bıçak gibi ağrı oluyodu bunda sağ kasığım ağrıyo göğüs ağrısı ve yüne akıntı
gunes1992 Kızlar acil bakar mısınız? Kan geldi bi kaç damla acık kırmızı bir şey olur mu yarın hemen doktora gidecem :( 5. Haftadayım kese görünüp bebek görünmemişti
selinkubrasener gunes1992 mesajını yeni gördüm eğer çok azsa yerleşme olabilir ama yinede doktora gitmelisin
gunes1992 selinkubrasener canım benim adet günüme göre 7+4 olcaktımm ama gec döllenme olabilir demişti doktor ilk gittim kese yoktu sonra kese var bebek yoktu bugun 6+4 şükür hem bebeğimi hem kalbini duydum 🥹🥰 inşallah sabret seninde görünür. Bu arada normal karından göremedi alttan bakınca gördğ
selinkubrasener gunes1992 benimkide geç döllenme kese şuan 15.mm ama kese var beebek yok on gün sonra gel dedi 28 inde gidicem inşallah görürüm
gunes1992 selinkubrasener canımcım benim normal görünmedi yine sma alttan ultrasona izin verdim bugun direk göründü 🥹