Ben 14 Temmuz’da adet gördüm 18′inde bitti 26’sından 29′una kadar döllenmem oldu 31′inden ikisine kadar yumurtlamam oldu 26’sından ilişkiye girdim 29′unda girdim 31′de girdim 6 Ağustos Kan verdim negatif çıktı 2 gün sonra evde test yaptım silik çizgi çıktı Ve de ben bunları adet gecikmesi olmadan yaşadım Adetim 14 Ağustos 2 gün var Sizce var mıdır