Kızlar 36+4 gebeliğim protein çıktı üç gün yatış yaptım hastanede 37 haftada gel yatışın olucak dedi ama doğumla ilgili birşey demedi normal doğum mu sezeryan mı gibisinden proteinden dolayı sezeryan olan varmı kızlar lütfen cevap verebilir misiniz?🥹