[silindi] Temmuz’un 14′ünde adet gördüm 26’sından 29′a kadar döllenmem oldu 31′inden ikisine kadar yumurtlamam oldu 26’sına ilişkiye girdim 29′unda girdim 31′inde girdim 6 Ağustosun da kan verdim negatif çıktı erken gebelik testi yaptım dördünde Ağustosun O da silik çizgi çıktı bu arada da üç buçuk yıldır korunuyorum 26’sında korunması ilişki oldu korunmayı bıraktım Hemen kalabilir miyim hamile Ağustos’un 14′ü adet günü 2 gün kaldı bunları adet gecikmeden yaşadım