musminn Canım benim sen böyle ağlayıp üzülürsen çocuğun ne kadar etkilenecek biliyorsun değil mi? Lütfen böyle yapma. Benim en yakın arkadaşım aynı şeyi yaşadı onun tam 20 gün fark vardı geriden geliyordu, 34.haftada haftasıyla uyumlu hale geldi ve 40+1’de doğdu kız bebek. Şu an 30 aylık oldu bile gözümüzün nuru. Senin yaşadığın stres, döktüğün her gözyaşı onu etkiliyor. Bugün ben de çok saçma bir sebebe çok uzun süre ağladım çok kızgınım kendime. Lütfen dik dur ve protein ağırlıklı beslen. Kefirini her gün iç, kaşar yemeyi ihmal etme. Sağlıkla kucağına aldığın günü gözünde canlandır onun o mis kokusunu düşün… 🙏🏻💓 Allah sağlıkla doğurmayı nasip etsin hepimize… (Bu arada 28+1 gebelik haftam ve benim kızıma da minyon dedi doktorum)