Kızlar iki hafta önce idrar tahlilimde protein+1 çıkmıştı sonra teşekküllü hastanede hem normal hem spor idrar baktılar negatif çıktı. Ama doktor emin olmak istiyor 24 saat idrar biriktirmeli istedi yapıyotum bugün ama çok afedersiniz yarısı içeri gidiyorsa yarısı dısarı gidiyo ayarlayamadım bi türlü🥲🥲 sorun olmaz dimi bide yarın randevum 2 buçukta o saate kadar beklese sorun oluyor mu sabah mı teslim etmem lazım??