Mervergun Ne sıklıkla hissediyorsunuz ben öyle çok sık hissedemiyorum hiç bilemedim ilkinde daha çok hiiswdiyordum sanki ama bunda çok nadir sizinki nasıl
Burcak61 Mervergun ben sürekli hissediyorum plasentanız öndeyse eğer hissetmemeniz normal bende ilk gebeliğimde plasenta önde olduğu için çok hissedemiyordum
Mervergun Burcak61 aslında önde değil ilk gebeliğimde çok net hissediyordum ama bunda sayılı hissediyorum bazen neredeyse hiç
Kahverengihisler Her bebeğin mizacı aynı olmaz benim ki çok hareketli midemi falan deliyor gibi ama kimisi çok sakin oluyormuş özellikle kozlar daha sakin oluyormuş. Annemde kız kardeşim için arada bir balık gibi oynardı der hep