kokyar Kızlar iki ayrı doktora girdim ikiside keseyi gördü ama bebeği göremediler böyle olan oldu mu yazın lütfen
lee_ann kokyar benim de öyle oldu dün 7+3 olduk öyle görünmeye başladı bende çok korktum ama bazı bebekler kendini geç gösteriyor sen Altan mı üsten mı muayene oldun
Aysenurog kokyar benimde 6 haftada kese vardı bebek yoktu 4 gün sonra tekrar gittim bebeği görmüştük bazen geç görünebiliyor bebişler sen içini rahat tut
Dln25-25 kokyar evet benimde ozmanalar kese vardı plesanta ca vardı ama bebegi görmedi doktor kalp atısı falanfa yoktu sonra 8+5 gittimmhem bebek vardı hem kalp atısı
lee_ann kokyar içini ferah tut çoğu gebeliklerde oluyor yolksac görünür kese büyük görünür bebek görünmez ama bir kaç haftaya kendşnş göstermeye başlar bidaha Nezm gideceksin doktora
Dln25-25 kokyar benim doktor alttan bakmasına ragmen bebegi görmemişti kesede büyük senin gibi ama sonradan belli oldu bebiş inşallah senşnde öyle olur
Aysenurog kokyar dr bana da bebek yok 10 gün sonra gel yine görünmezse o zaman ona göre bi konuşma yaparız deyip canımı sıkmıştı ama 4 gün sonra gittiğimde (başka bir dr) tabi göremez daha minicik demişti kalp atışını dinletmişti
Aysenurog kokyar ilk gittiğimde keseyi görüp bebeği görmediğinde 6+3 demişti ama 4 gün sonra gittiğimde dr daha yeni 6+1 geç döllenme demişti
cylnboran04 kokyar Ben de geçen gittim 7+3′tüm kese var bebek yoktu 2 hafta sonra tekrardan gel dedi 20 Ağustos gideceğim bakalım Hakkımda hayırlısı neyse o olsun diyorum her zaman Aysenurog