Ahsenmira um 39. Haftamda hafif adet ağrısıyla uyandım sabah altı sularıydı plates topuyla hareketler yaptım sonrasında ılık bir suya oturdum ve dr gittim ağrım sürekliydi gelip giden ağrılardan değildi dr açıklık kontrol etti bir buçuk santim olmuştu ve bebeğin başının baskısının iyi olduğunu iki güne doğuracağımı söyledi 🤣🥴 ama tabi öyle olmadı eve geldim ve ağrım kesildi bizim bebiş bize fake attı meğerse ha geldi ha gelecek derken 40. Haftamda hiç kasılmam ve sancım nst aletinde çıkmadı. Doktorum açıklığımın 2-3 cm olduğunu söyledi ve sıyırma işlemi yaptı eve geldim hafif ağrılarım başladı ama bu sefer gelip giden ağrılardı yani doğum ağrısı 😄 ama dört beş saat sürdü ve kesildi iki gün boyunca ne merdivenler indim çıktım ne yürüyüşler yaptım ( tabi bütün hamilelik boyunca yürüdüm) plates hareketleri sürekli ve tam ümidimi kesmiştim ki 40+3 girdiğim gece 00:00 da doğum kasılmalarım tekrar başladı daha şiddetliydi iki saat kendim idare ettim (plates ve ılık suya oturdum) sonra eşimi kaldırdım bir saat civarıda ona belime masaj yaptırdım ve bir yandan plates topundan destek aldım. Kasılmalarımın arası 4-5 dk civarıydı ve sonra üç dk düştü şiddetide baya artttı. Bizde hastaneye geçmeye karar verdik. Gece dört civarı hastanedeydik ebe açıklığımı kontrol etti 4 cm olmuştu (benimde hep hayalim hastaneye geçene kadar beş cm olmasıydı)🫠 Nst aletine bağlandım kasılmalarım 50-60 arasıydı 4-6 dk aralıklıydı yarım saat nst de kaldım sonra bir saat yürüyüş artı plates yaptım kontrol ertiklerinde açılma artmamıştı Ve tekrar nst açıklık kontrol hareketler yaptım yine açılma yoktu. Doktora haber verdi ebemiz ve suni sancı başlattılar ne kadar istemesemde mecburdum açılmanın artması lazımdı. Suni sancı 🫣 kendi kasılmalarıma kurban olayım keşke gerek kalmasaydı bir saat de suni sancı çektim beş cm olmuştu ve epidural istedim çünkü yaklaşık 30 saattir uyumamıştım tahammülüm kalmamıştı. Epiduralden sonra ciddi anlamda rahatladım bebeğin başının cidden büyüğünü yaparmış gibi ittirmesini hissediyordum sonrasında suyumu patlattı doktorum ve sıcak suyun altında plates topuyla hareketler yaptım ve saat 11:30 civarı kontrol ettiklerinde 9 cm olmuştu 😊🤰🏼 hemen yatağı hazırladılar epidural sayesinde o kadar rahattım ki hiç anlamadım bile ve yarım saat doğum süreciyle beraber( iki ebe mecbur ittirdi ıkınmam yeterli gelmedi ve epizyo açtılar) 12:17 de kızımı kucağıma aldım o an tek düşündüğünüz nefes alsın ve ağlasın ne epizyoyu hissettim ne ağrılarımı hepsi bianda geçti ve gitti çok şükür. Hep instagramda görürdüm yürüyerek çıkanları tamda öyle oldu önce bebişimi görmeye gittim (göbek kordonu dolandığı ve mekonyum olduğu için biraz oksijen verdiler ) sonrasında da kendi odama yürüyerek geçtim. Ardından bebişim geldi bizim doğum sürecimiz böyleydi 🥰 04.08.2025
Bounty Ahsenmira ay ne güzel sağlıkla büyüsün 🥰 ben de 39+2 deyim doktor birkaç gün kaldığını söyledi doğumun biraz açıklığım da var acaba evde egzersizlerle artırabilir miyim sizce açıklığı
Ahsenmira Bounty bence belli bir seviyeye kadar artıyor benim bir hafta egzersizle 1,5 dan 4 cm oldu özellikle kasılma ve sancıların olduğunda hareketle desteklemek merdiven in çık plates topu varsa ve yürüyüş
Rbs06 Gulsahparla bazı hastaneler yapmıyor ben ıstedıgım devlet hastanesınde yapılmadı normal dogum da
Duygupss Bende dün aşırı yalancı sandım çektim bugün bir şey yok ara ara giriyor ne yapmam lazım hızlandırmak için bugün 39+6
Esraerdgn95 @Ahsenmira bebeğiniz kaç kilo doğdu ve epizyo sayısı ne kaç dikiş atıldı acaba. Allah analı babalı büyütsün🌸 darısı bizlerin başına
Ahsenmira Esraerdgn95 3300 doğdu bebeişim epizyo dışarıdan beş dikiş gördüm ama içeride de yırtıklar var sanırım