Serapkayaa1234 valla bende ona şaşırıyorum 😂😂 doktorumda aynısını dedi sana önerebileceğim hiçbirşey kalmadı tüm tuşlara basıyorsun zaten dedi 😂😂😂 41 e kadar gelmezse sonrasında yatış yaparız suni sancı ile deneriz olmazsa sezeryan dedi o kadar çabaya sezeryan olursam çok üzülürüm artık ya