3boysmom canım merhaba yorumunu okudum ondan yazıyorum bende 9 agystosya öğrendim hamile olduğumu 11 ağustosta kan verdim adet günüm du 547 çıktı 2 gun sonra yani bugün 818 çıktı %50 bı qrtis var kimyasal diye çok korkuyorum cuma yine kan vericem senin nasıldı değerlerin umudumu yitirmelimiyim 😭🙏🏿