LaydQueen01 Mervee09 vallaha o güne kadar kendimi rahatlatmam ve korkutmamam gerekiyor bide bol bol nefes egzersizi yapim beynimde bu işi bitirmem lszım
Aleyzeee LaydQueen01 ay hiç korkma benim açılmam varmı vs. Diye su sızıntısı olunca yapmak zorunda kaldı hiç acımadı sadece kendini kasma sıkma acımıyo ama canın taze biraz narin biriysen kendini kasarak canını yakarsın
LaydQueen01 Aleyzeee evet kendimi kasmamam lazım şimdiden beynine acimicak diyorum bedenimi alıştırma lazım
mmelekooo LaydQueen01 acı eşiğin sıfırsa normal doğum seni riske atabilir ama. Bu konuda doktorumla görüştün mü ? Bana erken dogum riskim varken yapıp bakmislardi korkulacak birşey değil evet ama o kadar acıya bile dayanamayacaksan normali hiç denememelisin