Bhan93 37+4 günlüğüm ve bende aynıyım canım korkma.Rutin bel ağrım var oda 7.aydan beri ama sancı kasılma hıc bırsey yok.Salı nstye giricem ordada sancı cıkcagını zannetmıyorum.6 martta kontrol var bakalım sağlıkla büyüsünde meleğim.Son 17 günüm bekleriz sabırla.