Bugün kan verdim çatlamanın 12. Günü kan sonucum 41,39 cıktı. 2-3 gündür alt karnım da kramplar var her an regl olucakmışım gibi doktora ağrısını söyledim kimyasal gebelikte olabilir dedi 2 günde bir kan vermeye gel dedi. Buarada reglme 5 gün kadar kaldı sizce normal midir? Bu ağrı ve beta sonucum nasıl 😥