cheff merhabalar, kaç haftalıksınız, benim 23. Haftamda detaylı ultrasonda sıvı birikimi çıkmıştı, kardiyojide bakıldı kalp kapakçığında kaçak varmış ondan sıvı birikimi olmuş gelişim aşamasında olduğu için normal dediler, 1 ay sonra kontrole çağırmıştı gittim çok şükür kapanmıştı, içinizi ferah tutun sizin de inşallah kapanır geçmiş olsun 🌸