2kizanne Adet tarihinize uyuyor mu? Belki geç döllenme olduğu için görünmemiştir. Yada doktor cihazı doktor vs iyi olmayabilir. Ben geç döllenme yaşadım normal doktor kese görmedi gördü ama bozuk gibi dedi alt kata gönderdi doktor gayet normal 4+6 da gösterdi 5+5 de kesen büyüdü bebek görmedim 7+4 de inşallah görür ve kalp atışını duyarım 🥹 sende inşallah görür ve duyarsın