yourpariah kızlar daha doktora gitmedim akşam 5 te randevum var. normalde 2 kat artması yeterli diye biliyorum ama önce 4-5 kat artıp sonra 2 kat artması da normal mii acaba 🫶🏻
asil15 yourpariah normal canım gayet iyi artmış kontrol de bisey goremeyebilirsin büyük bir ihtimalle tekrar beta takibi isterler regliye göre kaç haftaliksin
yourpariah asil15 canım 2 gün önce adet olmam gerekiyordu 4+2 oluyorum sanırım . aslında erken doktora gitmek icin ama daha önce dış gebelik geçirdiğim için doktorum sen çok bekleme hemen gel dedi bugün gidicem muhtemelen bir şey göremez ama herhalde
asil15 yourpariah evt goremeye bilirsin 1 hafta 10 günü buluyor canım hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla ilerlesin