inciefe 6+5 haftalık gebeyim. Folik asit kullanıyorum. Bu haftalarda folik asit dışında başka vitamin falan kullanan var mı? Vitaminler ve kan değerlerimize baktırmamız gerekiyor mu
Mihrasina_ inciefe doktorun kan ve idrar istemesi lazım doktorun ilk muayenede 5 tüp kan verdim idrar verdim genel kan tahlili yapıyorlar tiroide bakıyorlar felan
ozlmozrdl inciefe bende 6+2 falanım. Normalde gebelik öncesi vitaminler kullanıyordum ama şu süreçte çok ihtiyaç yokmuş hepsini bıraktırdı doktor sadece folik asit verdi, diğer vitaminlere 8-9 haftada devam edersin dedi
ozlmozrdl inciefe istersen normal dahiliyeye gidip tam kan tahlili yaptırabilirsin eksik değerin varsa kadın doğumcu gebelere uygun olarak yazması lazım vitaminini