Elismom
Tabi merak ettiğiniz birşey varsa yardımcı olmak isterim.
Bizde 3 yaş çift ayak pev’liyiz .
İki günlükken ponseti tedavisine başladık.
10 hafta seri alçı yapıldı, 2aylikken ameliyat oldu ve son alçı yapıldı 1ay hiç çıkmadan kaldı 3 aylıkken ortez kullanımına başladık Dennis brown ortezini tercih ettik daha konforlu olanlarda var sürecin işleyişini değiştirmiyor. Ortezler yaşına kadar 23saat ayağında kaldı kalan 1 saatte fizyoterapistin önerdiği masajları yaptık 🌸 yaşına geldiğinde sadece gece uykusunda kullanmaya başladık gündüzleri yürüyüş sırasında giymesi için ters kalıp bot yaptirdik onları giydi . Şuan sadece geceleri ortez giyiyor onun haricinde kullandığı herhangi bir ozel ayakkabı yok.
Merak ettiğiniz başka birşey varsa seve seve yardımcı olmak isterim. Sizede şimdiden geçmiş olsun. Eğer Kocaeliye yakinsaniz üniversitede Kaya hoca var biz tedavimizi onda olduk çok memnun kaldık.