denizmanzarasi Mzginsezn şark görevi yaptığımız zaman en hoşuma giden kız ismi Asmin olmuştu ama seçtikleriniz arasından da Sarya hoşuma gitti 🌸
Dadas Mzginsezn sarya’nın kulağa tınısı çok güzel geliyor Nupel’inde anlamını çok beğendim 🥰🌸 sağlıkla gelsin 🤲🤍
Cicilininkini Mzginsezn belli bi zaman gecince düzenleme yapılmıyor galiba olsun ama asmin cok güzel bi isim sarya en cok o oylanmıs ama nedense bana tuhaf geldi diğerleri daha iyi bana göre allah saglıkla hayırla kucagına almayı nasip etsin ♥️ 🙏🏻