1 hafta önce doğum yaptım doktorum kontrole çağırdı ama sadece ultrasonla karından baktı dikişlerimi kontrol etmeyecek misiniz dedim gerek yok dedi ama dikişlerimde ağrı var belki açıldı enfeksiyon kaptı bakmadı ben de anlamadım 40 ı çıkınca gel dedi o zaman bakalım dedi normal mi .sizin ilk kontrolünüzde bakıldı mı alttan