Ilk oğlum 36 haftalık 3700 doğmuştu şekerim sınırdaydı ırsilik de var tabii. O yüzden bu hamileliğimde dikkat ettim genelde yediğim içtiğimi şu an 21 haftalık hamileyim sadece bir kilo almışım ama bebek bir anda 2 hafta öne geçmiş Biz de 5 kilodan aşağı Doğan yok akrabalarımda vesaire ama Sizce bu kötü bir durum mu İlk doğumda bebek iri olduğu için yırtılmam oldu bir buçuk saat kadar dikiş atıldı bunu da hayati bir risk taşıyor olabilir miyim korkuyorum