Kızlar, bilmek isteyen vardır diye yazıyorum. Daha önce özele gittiğime pişman olduğum ve keşke daha önce keşke şehir hastanesine gitseydim dediğim hastane oldu. Cok onyargili yaklaştım hatta bunu ebeye de söyledim. Doğumhaneyi gezdirdi bugün, odalar cok elzem durum olmadıkça tek kisilik ve tertemiz zaten isteğe göre sezeryan olmadığını söyledi. Yaklaşımlari o kadar güzel, temiz ve güvenilir geldi ki anlatamam. Bu 3. Kez gidişim ilk 30 haftalikken gittigim halde ebe beni görüp yanıma gelerek Doğumhaneyi gezdirmeyi teklif etmişti ama gidememistim. Doktor yönlendirmesi ile gittim tekrardan 4 5 kişiyle tanıştım ama hepsi de samimi vede guleryuzluydu. Önyargimi da söylemiştim sagolsun onu da güzelce açıkladı. Gitmek isteyen olursa ve endişe duyuyorsa benim gibi gitmesini tavsiye ederim. Kolay doğumlar diliyorum hepinize 🙏🏻💖