Nur9707 bence takım tulum kışlık vs onların hepsini o düşünmüş, hazır etmiştir. Elinizde ne kadar varsa onu bebeğe takmanız ya da yastığının altına vs koymanız daha mantıklı. En azından bi ihtiyaçlarına verirler bez mama vs. İnanın kıyafet üst baş o kadar çok geliyor ki. Hepside küçülüyor insanların elinde kalıyor.