Kızlar 27+5’de özelde randevum var doktor gelirken devletten indirekt coombs testini yaptır sonucuna göre konuşalım dedi ona göre iğne yaptıracak ama araştırdığım kadarıyla 28.haftada yapılması gerekiyor testi 27.haftada vermem sıkıntı olurmu? Bilgisi olanlar yazarsa sevinirim🌸