Ofinisss kök hücre olarak kullanılıyor ciddi hastalıklarda çok arastirip hatta firmalarla görüşmüştük ama en sağlıklı olarak ilk 7-8 yıl saklanıyor. Sonrası için artık deforme oluyor ( bence enaz 20-30 lu yaşlarda lazım
Allah korusun ) birde her yıl belirli bir zam oranında saklama ücreti belirleniyor her yıl ödeniyor , her gelecek yıl ne odeyeceginde belli değil. Mantikli gelmemişti vazgecmistim.