Nrdnkrts benim görümcem dedi ki şeker yüklemesi yaptırdıktan sonra ben şeker hastası oldum direncim yükseldi gebelikten sonra oldu dedi ama zaten normalde de baklava bulsa bi tabak yer ben en fazla 2 tane yer bırakırım kendisinin dikkat etmediğini düşünüyorum kimisi de içemiyor midesi bulanıyor o yüzden yaptırmıyor