Gul_drmz Merhaba Joie nitro Lx bebek arabası kullanan varsa yardımcı olur musunuz veya bu markanın başka modelini önerebilir misiniz
Seyda-06 Gul_drmz ben joie mirus aldım pusetsiz olandan tek elle kapanıyor açılıyor baya da pratik daha önca kullandığım arabalardan sonra mucize gibi geldi belki ondan 🤣 elimde puset var içine tam oturuyor ona uygun olarak tasarlandığını söylüyorlar
Busradoga Gul_drmz ben joie brisk lx kullanıyorum baston arabalar zaten ço farkı yok diye biliyorum memnunum
Seyda-06 Gul_drmz bilmiyorum 1 ay olmadı ben alalı satışı vardır diye düşünüyorum ebebekten direk mağazadan aldım ben. Mağazada yoktu depodan yolladılar ertesi gün geldi hemen mağazaya bakın isterseniz
esme3066 Ben ilk kızım için litetrax 3 kullandım. Merceres gibi bebek arabası. Tek problemi fazla yer kaplıyor. Ama sürüşü kullanımı müthişti
esme3066 Ben ilk kızım için litetrax 3 kullandım. Merceres gibi bebek arabası. Tek problemi fazla yer kaplıyor. Ama sürüşü kullanımı müthişti
esme3066 Gul_drmz bebekken puseti tak çıkar çok rahattı.arabada oto koltuğu oluyordu. Ardından puseti kenara attık. Arabanın sürümü inanılmaz rahat. Zor olan kısmı bagajı dolduruyor