Semacdrc Kızlar hamileliğimin başından beri ritm bozukluğu yaşıyorum 3 ay dolduktan sonra azaldı bu durum hatta kayboldu şuan 4 aylık oldum tekrar başladı bu durumda olan varmı ya çok korkutuyor
deniz_95 Semacdrc kardiyolojiye gidin bence. Hamilelikte kullanılabilen ilaçlar var. İlk hamileliğimde yaşamıştım.
vanilya_kokusu Semacdrc ilaç vermediyae panik yapmamaya çalış bendee de çarpıntı var inanki doktor dedi bisey yok idare etmeye çalışacam 🤦🏻
deniz_95 Semacdrc ekg çekmedi mi? Benim ekg de çıkmıştı çünkü. İlaç verdi bana ama kadın doğum doktorundan onay alıp kullan dedi. 2. Hamileliğimde de kullandım verdiği ilacı
Semacdrc deniz_95 o anda yoktu işte o an olsaydı ritm bozukluğu görürdü ben şuan bişey yapamam ilaç içemezsin dedi çoğu doktor içilmiyo bebeğe zararı var panik yapma diyo