Moz Merhaba, Bugün 7 haftalık olduk.Normalde kalp atımım 65 ken dün akşam 109 lara kadar çıktı ve gün içinde70-95 arası oluyor. Çarpıntı yaşayan var mı normal mi?
geleneksel1annem Moz çok normal. Genelikle birlikte kan basınçımız yükseliyor haliyle. Dr a sormuştım ben böyle demişti. 31+4 sen bildiriyorum hat safhada şuan😂 bide germekten çok sıcaklar var o da etkiliyor
oyku297 Moz evet durduk yere inanın stres de yapmıyorum bir şeyi daha duyulmadı yani doktora gitmedim
oyku297 Moz benimde başka hiçbir belirtim yok çok şükür diyeyim. Ama bu da çok rahatsız edici beni uykularimdan ediyor
vanilya_kokusu Moz bak kız aynı postu bende dün açtım hem havalar çok sıcak hem gebelikten kaynaklı oluyor genelde ben hatta kardiyoloji ye de gitim bir ara normal demişti Demir eksikliği de var bende