Cuma günü beta 50 çıkmıştı dün yani 3 gün sonra 236 çıktı. Artış olarak iyi evet ama dün 4+4 olarak görünüyor uygulamaya göre. Buna göre çok düşük mü oluyo. Bu haftalarda kese gören bile var. Ben bu hesaba göre keseyi anca 6. Hafta falan görürüm heralde. Önceden bi kimyasalım var o yüzden çok korkuyorum