Merveue Kızlar hangisi daha iyi elektrikli alasım var ama bi kısa süreli kullanım olduğunu düşünüyorum sizce değer mi manuel de bebek hareketleri gelişimi için iyi olduğunu duydum siz hangisini tercih ettiniz
1sen1ben1debebek Merveue ben elektrikli aldım telefon da bağlanıyormuş bebeğin gelmesine 35 gün var ama şarkı açıp dinleyebiliyorum hem elektrikli olanı tavsiye ederim 😅😂
Leo2020 Merveue manuel al elektrikli çok kısa süre kullanılıyormuş bende manuel var çocuk artık sığmayana kadar epey kullandım
Ayseguls_baby Merveue ben manuel aldım pierre cardin marka. Bebeğin refleks ve kas gelişimi için manuel tavsiye ediliyor. Elektrikliği sevmeyen bebekler çok varmış çevremde de duydum araştırdım da
Leo2020 Merveue ben babybjörn almıştım 3 sene önce ama şimdi bir sürü muadili var herhangi birini alabilirsiniz daha ucuza bence fark yok
ilkkezanneyim Merveue benim aldığım model manuel ama titreşim özelliği de var popodan ikisi bir arada gibi bir şey yani çok beğenerek aldım
Elisaayy1- Bende de joie var ilk bebekten kalma 2. Yi de büyüttü sıra 3. De inşallah elektrikli benim ki ama ana kucağı çıkıyor da çıkarıp yanıma da aldığım oldu ben çok kullandım iyi ki onu almışım
Elisaayy1- Bu modeli kullanıyorum aynısı müzikli titreşimli 6 kademe sallama özelliği yan ve dikey sallama var ve sallaması kuvvetli 12 kg kızımı bile salladı daha 🙂🤣
2baby1mom__ İlkinde manuel aldım iş gördü ama benim sallamam lazimdi neticede şimdi daha kolaylık olsun diye 2. Ye elektrikli aldım inşallah gelince sever bebiş