Kabiyra00 selinkubrasener kızımda hiç yaşamadım ama bu hamileliğimde 18.haftadayiz bu bıçak girmiş hissi geçmedi bir türlü.hem sağda hem solda hissediyorum. Cinsiyetini öğrenemedik daha. Ama kayınvalidem soldaysa erkek diyor.
1sen1ben1debebek selinkubrasener valla benim hep sol kasığıma bıçak saplanıyormuş gibi oluyordu oğluşum geliyor 😅😅🥰
selinkubrasener Esmakks oğlumda solda hissetmiştim ama bu hamileliğimde sağ tarafım ağrıyor sağlıkka gelsin cinsiyet onemli değil😍