Seelinimo Kızlar iç çamaşırımda kahverengi leke gördüm akıntıyla karışık değil ama normal sadece kahverengi leke. Nişan olabilir mi ? normalde akıntım çok oluyor belki akıntı bitince gelmiş olabilir mi ? Karın ağrısı çektim sabah. Ayaklarımda şişti bayagı.
ilkkezanneyim Seelinimo kaç haftalık acaba? Nişan kahverengi leke şeklinde değil de daha çok böyle açık pembe bol akıntıya karışmış şekilde oluyor bi doktora görünün bence nişansa da gitmeniz lazım sonuçta değilse de öğrenmiş olursunuz
Masalceylan Seelinimo Nisan kahverengi de gelebilir benim dört gün oldu ara ara geliyor hala Nisan gelince hemen doğum olcak diye bisey yok zaten örneğin ben 39 olucam ama hala aynı
Seelinimo ilkkezanneyim 36+2yiz. Ama erken doğum riskimiz var. İnternetten baktım kahverengi leke şeklinde de gelebilir diye yazınca her yerde o yüzden bi şüpheye düştüm. Devamı gelir mi diye bekliyorum hemen gitmek istemedim hastaneye. 🤷🏻♀️
ilkkezanneyim Seelinimo ben olsam yine de giderdim gününüz de yaklaşmış zaten kimse size neden böyle bir durumda geldiniz demez ki ntsye alırlar emin olurlar en azından durumdan
Seelinimo Masalceylan evet o yüzden doktora gitmedim ya da yazmadım. Bekliyorum. Nişan olsa da ağrın olmadığı sürece bir şey yapamaz somucta dimi. Gerçi 37. Haftada çatı muayenesi olacaktım ama doğum başlarsa o anda yapabilir mi çatı muayenesi acaba
ilkkezanneyim Seelinimo çünkü bazı kadınlarda sancı oluyor ama kadın hissetmiyor böyle durumlar da olabilir ya da ben biraz evhamlı olabilirim 😂 doğumuma az kaldı o yüzden kafamda çok fazla şey kuruyorum
Masalceylan Seelinimo suyunuz gelmediği ve ağrınız olmadığı sürece sıkıntı yok ağrınız varsa yinede bi gidin
Seelinimo ilkkezanneyim dün girdim sadece nstye genel kontrol olarak bir şey denmedi bende geri geldim.
Seelinimo ilkkezanneyim hahaha 😅 emin ol benden evhamlı olamazsın. Ben sakin kalmaya çalışıyorum her şeye doktora koşmuyorum. Zaten doğum geldiği zaman duramayacakmışım ağrıdan ordan anlarım diyorum ya da su gelirse yine anlarım 😅