busenaz68 merhaba ☀️ 35+4 olduk bizde. Tam 36 da muayenemiz var gün alır mıyız bilmiyorum ama önceki muayene de doktoruma 4 Eylül 38+6 oluyor o gün doğumgünüm o zaman doğurabilir miyim dediğim de bebek erken gelmek istemezse hafta çok iyi olur tabii demişti (mecburi sezaryen). Bakalım bize 36 da gün verecek mi? Heyecan, korku, mutluluk, duygusallık hepsi birbirine girmiş durumda 🥹
Sağlıkla kolaylıkla kucağınıza alın, Allah yavrularınızı size bağışlasın canım benim 🙏🏻🌸