Özellikle bu durumla karşılaşıp doğum yapmış anneler yazarsa çok sevinirim. 34. Haftada gittiğim kontrolde baş büyük kol ve bacaklar kısa denilip perinotologa yönlendirildim orda bana down olabilir. Cüce olabilir falan dendi dünyam başıma yıkıldı. Ne 2’li de ne 4’lü de bi sıkıntı çıkmamıştı. Ense kalınlığı hepsi normaldi. Bu zamana kadar yapılan ölçümler de hep uyumluydu. 34 te böyle dendi. Özel perinatoloğa gittim o da aynı ölçtü fetal dna aldı. Şimdi böyle denilip de normal doğum yapan anne var mı. Tesellenize ihtiyacım var. Doktorlar down değil diyemeyiz ya da kemiklerinde bi sorun yok diyemeyiz doğunca belli olacak dediler.