HNur55 bence gidin
En azından kilo verip verdiğiniz kiloyla hamileliği tamamlarsınız doğurunca da otomatik olarak gider
İlk üç ay zaten bebek doğrudan sizden beslenmiyor
Diyetisyen de aç ta kalmıyorsun ona göre yazıyor size
Birde illa kilo almak zorunda değilsiniz ki yüksek kilolular için almamak daha iyi
Benim ikiz olmasına rağmen ben 4 ay hiç almadım sonra birden karnım büyümeye ve tartıda kiloları görmeye başladım şuan 33 e gireceğim en son 12 kiloydu o bile bana çok geliyor zayıf olsam gözüm görmezde tartıda 90 a yaklaşıyor olmak psikolojimi bozuyor 😂 belki destek alsaydım daha düşük kiloyla kapatırdık
Hayırlısı
Ama zaten Chatgbt ye göre şuan aldığım kilonun hepsi bebek ve onla alakalı şeylerden sen almadın diyor imşallah öyledir ve geldiği gibi gidwr 😂