rkymrsn evet doğum sonrasına aktarmak önemli gerçekten, doğum izni dışında belki farklı yöntemler vardır diye düşünüoyrum araştırmak lazım, bide izni 40. Haftaya göre veriyorşar aslında 38 de falan doğum olsa ne olur acaba o 2 haftayı belki aktarırlar, malum haklarımızdan çok bahsetmiyorlar araştırmak lazım tanıdığınız bi muhasebeci falan varsa bi sorun derim