Busrabzkrt Dualarınıza ihtiyacım var enfeksiyon vardı bebekde etkilenmiş doktorda beklemeye gerek yok alalım dedi kuveze girmesinden enfeksiyon kapmasından dolayı çok korkuyorum lütfen dua edin kızlar sağlıkla kavuşayım yanımda olsun bebeğim
Kikiriki Busrabzkrt inşallah hiçbir sorun olmadan sağlıkla kucağınıza alırsınıznhaftası çok iyi bebeğin enfeksiyondan etkilendiğini doktor nasıl anlamış
Busrabzkrt Kikiriki nste de bebeğin kalbi yüksek çıktı 35. Haftada da yüksek çıkmıştı bende enfeksiyon vardı bir gece yattım serum ilaç felan rahatlamıştı bebek yine aynı durum oldu doktorumda riske atmayalım bebekde enfeksiyon olabilir dedi
Busrabzkrt Ebrukny 35. Haftadan beri idrarda enfeksiyon vardı değer çok yüksek değildi ama geçmiyordu 37+5 de acil sezeryana alındım bebeğimde 6 gün kuvezde kaldı dün çıktı çok şükür