İlk testi yaptım silik çizgi çıktı eşimi gönderdim 2 test daha aldı 2. Yaptım daha belirgin ikinci çizgi çıktı 3. Dr negatif hepsi yakın zamanda yapıldı diye mi aralarında çok süre yoktu sabırsız davrandım sanırım acilden kan vereceğim sıra bekliyorum da e nabıza düşene kadar size sormak istedim