Merhaba kızlar iki kızım var üçüncü kızımı 4 ay önce kaybetim erken doğum yaptm enfeksiyondan vve şuan yeni gebeyim sarı yesilmsi akıntım oluyo ama fazla değil idrarimda enfeksiyon çıktı bakteri 15 çıktı ve tek kullanımlık şase verdi kaşıntı yanma azaldı ama akıntı hala devam ediyor randevum ayı. 21 inde benim gibi olan varmı ne yapmaliyim