Rabiul ben genel oldum 08:00de doguma gırdım 08:29da kızım dunyaya geldı 09:00da odadaydım ayılmıs bır sekılde hemende bebegımı emzırdım saat 3 gıbıde gelıp hemsıreler benı temızleyıp uzerımı gıydırdı bence cok rahattı ve agrısızdı mıgrenınız varsa kesınlıkler spınal onermem aylarca bas agrısı ceken ınsanlar bılıyorum ıkıncıye hamıleyım yıne genel olucam