Dilaraunal Selam bebeği iri olup ilk doğum olup vajinal doğum yapan var mı? Bu haftasonu çatı muayenesi yapılacak ancak bebeğim iri olduğu için doktor vajinal doğumun biraz daha riskli olabileceğini bebeğin omzunun vs takılma durumunun olduğunu söyledi
akbnur Dilaraunal ben 38+4 de sezeryana girdim iri bebek 3900 doğdu sezeryanla bile zor bir doğum oldu çok şükür doktorum çok iyiydi çok güzel bir ilgi gördüm biraz doktorumu zorladık ben riske atmak istemedim doktorum normal için çok ısrar etti ama ben bebeğimi riske atmak istemedim
Basakparlar Dilaraunal benim iriydi aynı şekilde omuz takılır denildi ve haklılardı oğlum baya iriydi yenidoğan kıyafetleri bile olmamıştı çok dardı
Dilaraunal hayalperest2310 36+2deyken 3200dü şuan kaç bilmiyorum ama normal doğumu beklerse 4 kgnin üstünde olacağını söyledi doktor
Ekonomist28- akbnur canım nasıl beslenmiştin hamilelikte maşallah, genelde zayıf annelerin bebekleri kilolu doğuyor diyorlar ama merak ettim
ksgl hayalperest2310 maşallah sağlıka büyüsün kaçıncı haftada doğdu zor oldu mu benim bebeğim de iri ama ben normal istiyorum yine de
Bebissever Bebek hakikaten 4 kg ustundeyse zor ya bilmiyorum sezeryn düşünebilirdim Ama baska dr da git fkir al isersen
Dilaraunal Bebissever hem devlet hem de özel dr gidiyordum ikisi de iri bebek dedi bende normal istiyordum sezeryandan çok korkuyorum ama güvenip ilerlicem sanırım vaktim çok az kaldı zaten
hayalperest2310 ksgl 40+5 te doğmuştu canım iki ıkınmayla geldi doğum anı zorlamadı canım bana da kilolu dediler de normaldi yani