Pinarropuz yani ben 30. Haftada biraktim o hastaneyi. Cunku bi ton tahlil yapip hicbi seyin yok dediler. Ertesi gunu devlette acil apandisit ameliyatina alindim. Onlarin lafina baksam evde ölü buluncaktim belki de 🙄 bi tanidigimiz da orda kasin dogumda calisiyormus sonradan duydum, para icin insan kesiyolar demis. Bilemiyorum acikcasi 💁🏻