Cans__ eylülün sonunda doğum yaptım ağustosta ödem başladı ama çok fenaydı , bir ayak üç ayak gibiydi , benim kalbimde sıkıntı var doktorum ondan dedi bu kadar şişiyorsun , doğumdan hemen de geçmede 4-5 gün öyle kaldı sonra yavaş yavaş indi . ayağa basarken ayağımı hissetmiyordum 🤦🏽♀️ büyük ihtimalle 13 kilo nun yarısı ödemdi 😊