Kızlar selam. Birkaç gündür mide ağrısı mide bulantısı yaşıyorum çok şükür dün geçti ama dün kan tahlili vermiştim karaciğer değerlerim çok yüksek çıkmış. Şu an baya iyi hissediyorum acaba kullandığım ağrı kesicilerden mi yükseldi bu durumu yaşayan biri var mı? Salgında da değerler yükselir diyorlar ama bilemedim tekrar doktora gidip test vermek istemiyorum zaten zor iyileştim hastane ortamında çok çabuk hastalık kapıyorum:(