Benimde cumartesi 2. Sezeryanim olucak. İlkinde hissediyor gibi oldum panik yaptm beni bayiltin dedim . Hem spinal hem genel olmus oldum. Dayanilmicak bisi yoktu panik ve korku yaptim sanki. Belimde kac fitik var ona ragmen igneden sebep agri falan hic hissetmedim . Kisiden kisiye degisiyor bence