Benimki de cok hareketliydi 30. Haftaya girdikten sonra hareketlerinde azalma oldu, sakinleşti. Kontrolüm vardı ve doktoruma sordum, iki gün boyunca hiç hareket hissetmediğimi söyledim. Bu haftalardan sonra normal dedi, hareketlenmelerde azalma olabilir. Bebek büyüyor, alanı daralıyor, derin sertleşiyor dedi. Eski aktifliği olmamasi normalmiş korkulacak birsey yok yani:)