Hly_ygt Ben bu ay elendim arkadaşlar sizlere başarılar diliyorum. Bu ay rahim filmi çekildiğim için çok hevesliydim ilk aydan çok gebe kalanları okuduğum için ama nasip :) şimdi adetin 2 ya da 3. günü kadın doğuma gideceğim çatlama iğnesi için 🤷♀️
Hly_ygt Mariam1 valla doktor bana neden çatlama iğnesi başlıyor onu ben de anlamadım çünkü benim adetlerim düzenli herhangi bir sıkıntım yok eşimde de bir sıkıntı yok sadece açıklanamayan infertilite teşhisi konuldu
Mariam1 Hly_ygt anladım canm bede gideceğim 20 de doktora neden olmyior sıkıntı da çıkmadı ama bilmedim
Hly_ygt Mariam1 bende cuma günü adetin 2. Günü olur diye randevu almıştım şimdi yarın 2. Günü olacak doktor yarın poliklinik yapıyordur umarım yarın gidicem
Hly_ygt Mariam1 anladım. Biz de ikinci bebeği deniyoruz uzun zamandır korunmayınca olmadı bizde doktora gittik 2 ay falan oldu doktora gittik artık
Mariam1 Hly_ygt bana doktor en az 1 sene olmasa o zaman tedavi başlarız dedi tabiki başıma gelecekler bilmeden