Aselimm2 Kızlar 24 hafta olduk bebeğin hareketlerini bazen aşağı kısımlarda hissediyorum normal mi acaba kasık taraflarına doğru? Bazen de daha üst taraflarda
kubos_ Aselimm2 bende 24 haftalık gebeyim bende de öyle bazen tam yukarıdan vuruyor bazen de alt kısma doğru hareket edip baskı uyguluyor
Papatyam_8 Normalmiş canım hatta dün doktoruma sordum ne zaman hissederim hareketlerini diye 25 haftalıkkken hissetmeye başlayabilirsin dedi